جلسه نقد کتاب شام آخر یکشنبه 12اردیبهشت ساعت 17.فرهنگسرای فردوس

جلسه نقد کتاب شام آخر یکشنبه 12اردیبهشت ساعت 17.فرهنگسرای فردوس

1395/2/11

به گزارش روابط عمومی فرهنگ& سرای فردوس،سلسله محافل ادبی با هم بخوانیم از جمله برنامه& های کتابخانه فردوس در سال جاری است که یکشنبه& ها یک هفته در میان برگزار می& شود.

 

در برنامه یکشنبه 12 اردیبهشت& ماه ساعت 17 داستان «آرزوهایی که گره زده به درخت خشکیدند» از مجموعه داستان شام آخر با حضور با حضور نویسنده اثر، جعفر توزنده& جانی نویسنده و منتقد ادبی و جمعی از علاقه& مندان به کتابخوانی خوانش و بررسی می& شود.

 

ماندانا زندی ۱۵ فروردین سال ۱۳۶۰ متولد شد، وی تحصیلات خود را گام به گام ادامه داد تا این& که در رشته مدیریت وارد دانشگاه شد، دوره کارشناسی فیلم& نامه& نویسی را در دانشگاه صدا و سیما گذراند.

 

در سال ۸۹ نخستین فیلم تلویزیونی او از شبکه سه سیما با عنوان «روز یلدا شب چله» پخش شد و مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفت. وی همزمان با شرکت در نشست& های نقد و داستان& نویسی به ادبیات روی آورد و شروع به نوشتن داستان کرد و خیلی زود توانست در ادبیات امروز ایران جایگاه خاص خود را پیدا کند که حاصل آن نوشتن رمان& هایی چون ساغر، گل& های ارکیده، بانویی از جنس باران، ستاره& های دنباله& دار، شام آخر، دختران پائیز و ... است.

 

سوژه داستان «آرزوهايي که گره زده به درخت خشکيدند» از مجموعه داستان شام آخر درباره عروس قنات است که از يک آيين کهنه ايراني وام گرفته شده است.

 

مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 با توجه به اهمیت کتابخوانی در جامعه و در راستای آشتی با کتاب و افزایش سطح سرانه مطالعه در سال جدید برنامه& های مختلفی در حوزه کتابخوانی اجرا می& کند.

 

علاقه& مندان برای حضور در این برنامه می& توانند به فرهنگ& سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرند


ورود اعضا
نام کاربری:*
رمز عبور:*